دسته بندی نشده

پیگیری ارسال سفارش

    1. چه زمانی سفارشم تحویل پست داده میشود؟

حداکثر تا 48 ساعت سفارش شما تحویل پست داده میشود و بعد از آن با توجه به شرایط پست اطلاعات برای شما پیامک خواهد شد. (توضیحات دقیق تر)

 

    2. چگونه وضغیت سفارشم را پیگیری کنم؟

در قسمت پروفایل با استفاده از گزینه سفارش ها میتوانین وضعیت سفارش خود و مشخصات آن را پیگیری کنین.

 

    3. در چه صورت میتوانم محصول خریداری شده خود را مرجوع کنم؟

میتوانید برای دیدن شرایط مرجوعی به این قسمت مرجوعی مراجعه نمایید

 

    4. تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

در صورت مغایرت با مشخصات فنی کالا (سایز، رنگ، جنس و …)، می‌توانید ظرف ۱ تا ۵ روز (بسته به نوع ارسال) با واحد پشتیبانی تماس گرفته و کالا را بازگردانید. جهت اطلاعات بیشتر و تسریع در فرآیند، با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

    5. روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

کارشناسان خدمات پس از خرید کالای مرجوعی شما را کنترل کیفیت می‌کنند و بعد از آن با شما تماس می‌گیرند و طبق درخواست شما تعویض و یا مرجوع می‌گردد. لازم به ذکر است اگر کالای مرجوعی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد برای مثال در شرایط اولیه نباشد و یا اتیکت محصول جدا شده باشد کارشناسان ما با هماهنگی قبلی محصول را به شما برمی‌گردانند.

 

    6. در شهرهای غیر از تهران چطور میتوانم کالای خود را مرجوع کنم ؟

میتوانید برا ی دیدن شرایط مرجوعی به این قسمت مرجوعی مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *