خرید اقساطی بدون کارمزد با چک صیادی، برای سبدهای بالای 5 میلیون
ارسال رایگان برای سبدهای بالای 1/5 میلیون تومان
خرید اقساطی از اسنپ پی، بدون بهره و کارمزد
1. چطور میتوانم سفارشم را ثبت کنم ؟
بر روی محصول مورد نظر خود کلیک میکنید و رنگ، سایز و تعداد آن را مشخص مینمایید و آن را به سبد خرید خود اضافه میکنید. بر روی سبد خرید رفته و بر روی گذینه تسویه حساب میزند. در این قسمت اطلاعات خود را وارد نموده (نام، نام خانوادگی، آدرس و … ) و از قسمت اطلاعات پرداخت روش پرداخت خود را انتخاب میکنید و با قبول شرایط و مقررات و زدن گذینه ثبت سفارش، سفارش خود را ثبت میکنید و وارد درگاه پرداخت میشوید.
2. از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
امکان پرداخت به صورت آنلاین و یا از طریق درگاه اسنپ پی وجود دارد
شما میتوانید به چند روش پرداخت را انجام دهید:
1-زرین پال
2-به پرداخت
3- اسنپ پی به صورت اقساط
3. درگاه پرداخت زرین پال
با استفاده گذینه زرین پال در قسمت ثبت سفارش وارد درگاه پرداخت شاپرک میشوید و با وارد نمودن اطلاعات کارت خود سفارش خود را ثبت میکنید.
4. درگاه به پرداخت ملت
با استفاده گذینه به پرداخت ملت در قسمت ثبت سفارش وارد درگاه پرداخت بانک ملت میشوید و با وارد نمودن اطلاعات کارت خود سفارش خود را ثبت میکنید.
5. اسنپ پی
با استفاده گذینه اسنپ پی در قسمت ثبت سفارش وارد سایت اسنپ پی میشوید که در این قسمت باید شماره خود را وارد کنید.
(نکته مهم): فقط افرادی که امتیاز بالایی در اسنپ دارند میتوانند از خدمات اسنپ پی استفاده کنند.
بعد از وارد نمودن شماره خود کد تایید برای شما ارسال میشود، آن را وارد میکنید و تایید میکنید. سپس بر روی گذینه پرداخت میزندی و با وارد نمودن مشخصات کارت خود قسط اول خرید خود را پرداخت میکنید.
6. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
متاسفانه امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.
7. چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
شما میتوانید از طریق تماس با واحد پشتیبانی یا راه های ارتباطی ایمیل به INFO@HIMALAYAWEAR.IR ، تلگرام درخواست ویرایش آدرس و زمان سفارشتان را اعلام نمایید.
8. میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
متاسفانه، فقط امکان خرید کالاهای موجود میباشد.
9. سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟
در صورتی که مبلغ تا 24 ساعت به حسابتان برگشت داده نشد میتوانید از بانک درگاه پرداختتان پیگیری انجام دهید در صورتی که مبلغ به حساب هیمالیا واریز شده باشد از طریق راه های ارتباطی تماس، تلگرام و ایمیل اطلاع رسانی کنید.
10. سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند؟
از طریق شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران
11. در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
امکان ثبت سفارش در 24 ساعت شبانه روز وجود دارد.
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
محصولات موجود
هنوز حساب کاربری ندارید؟
ایجاد حساب کاربری